onsdag den 10. oktober 2012

Samtale

Har lige fået at vide at jeg skal til samtale hos PWC, fredag den 19 oktober. Hold op hvor er jeg spændt! Har søgt ind som revisor-trainee til september, så i må gerne krydse fingre for mig.

Nu skal der bare bestemmes noget tøj jeg skal have på til samtalen. Sådan noget kan jeg godt bruge evigheder på, og har da også allerede overvejet en masse. Har en idé omkring min hvide skjorte, hvis bare min mor kan fjerne pletten der er kommet derpå! Men lige nu regner jeg i hvert fald med det bliver en skjorte, sorte bukser, mine blå støvler, og den halskæde jeg har givet til min veninde i fødselsdagsgave. Jeps, har tænkt meget over det! Skal bare ikke komme afsted og ligne en grønskolling på 15 år...

Kryds fingre for mig! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar