onsdag den 17. oktober 2012

Kreativ onsdag

Har haft en super skøn og produktiv dag med min kæreste. Jeg er gået igang med et projekt som går ud på at lave mit eget og personlige vægur. Udover det er min kæreste og jeg igang med at finde ben til et beton bord, jeg gerne vil have han støber til mig. Dette er dog lidt sværere end man skulle tro, og i den grad dyrere. Så vi gik på genbrug idag, for at finde nogle flotte bordben, og det fandt vi minsandten også! Men da vi så kommer hjem med bordet, ender det med jeg bliver så glad for det, at vi beholder det som spisebord.. Ikke helt planen, så vi må på jagt igen efter nogle andre ben. Det er lidt dumt, eftersom vi har et bord i forvejen, men ja ja, sådan er det nu engang. :)
    Udover det har jeg fået hængt det gevir op som jeg har fået af min svigerfar. Det er ikke helt stabilt, så jeg kan ikke hænge smykker på det endnu, så indtil videre er det bare til pynt.





Mig der er i gang med pensel, håber resultatet bliver godt!



Det nye bord


Geviret


Så er der kommet ting på hylden



Lige et par billeder af den fede kat Sille. Ved min søster i USA savner den rigtig meget, så hun kan lige få et par tossede billeder af den her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar