mandag den 15. oktober 2012

Hvor er det skønt med ferie!

Så er ferien startet, først med en dejlig bytur med klassen, så nogle dage med arbejde, og er nu lige kommet hjem fra en tur til Århus med familien og kæresten. Vi var i den gamle by, ude at spise samt på Aros hvilket var super hyggeligt!
    Det er så ikke dårligt at komme hjem til en pakke fyldt med make-up, og ens overskuds kæreste der lige smækker min nye hylde op, som han selv har lavet.


Det er så hylden lavet af bøger, hvor der ind i mellem er bøger af Leo Tolstoj, H.C. Andersen, og selvfølgelig skulle Pelle Eroberen også lige gennembores.


Det er så det make-up jeg bestilte fra ELF af. Købte en lip-primer/plumber, en øjenskygge primer, en mineral primer, en radiance enhancer, og en Hi-def pudder. Det er alt sammen mineral, da jeg kun vil bruge make-up der ikke skader min hud. Har haft akne engang, det vil jeg aldrig have igen!

See you soon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar