tirsdag den 16. oktober 2012

Bali here i come!

Var idag i Holstebro for at købe butterfly til min dejlige gallapartner, og da vi var derude, så vi en konkurrence udenfor Tiger butikken. Det gik ud på at tegne et selvportræt, og man kunne vinde en rejse for to til Bali. Juhuu tænkte jeg, for jeg har længe drømt om at komme til Bali, men humøret faldt hurtigt, da jeg tænkte på hvor dårlig jeg er til at tegne.. Men her er resultatet:



Ligner det ikke en vinder tegning? :b

Min kæreste tegnede også en tegning, hans evner er lidt bedre end mine, så kan krydse fingre for han vinder, og invitere mig med! :D

Udover en tur til Holstebro, var vi omme ved min skønne svigermor. Hun er fiks med nål og tråd (eller symaskine), så hun og jeg er gået igang med et projekt om at sy en kjole til mig, som jeg kan have på til galla. Altså en kjole til at tage på i byen, bagefter. Så vi var igang med målebånd, og jeg blev målt på alle mulige og umulige måder, så nu er det grundlæggende klaret. Stoffet er valgt og det bliver en sort kjole, med noget sølvskær. Jeg har altid været en tilhænger for "den lille sorte", så det bliver sådan en!

See you soon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar