fredag den 21. september 2012

The Walking Dead

Har fornylig set hele sæson 1 og 2 af The Walking Dead, så jeg er helt klar til de nye afsnit der kommer den 14 oktober. Hold op hvor jeg glæder mig!
    TWD er ikke lige den genre jeg plejer at se, men den her har virkelig fanget mig. Zombier var førhen noget jeg egentlig bare var dybt latterligt, but not any more!

Pretty Little Liars og Gossip Girl er gode serie, men kan på ingen måde hamle op med denne. Jeg er selv blevet vildt opslugt af serien, og elsker at der hele tiden er nye ting man skal tage stilling til. Når man ser de forskellige personers reaktioner, og man lige tænker over dem en ekstra gang, kan man nemt finde grundlag for at de alle, ud fra deres eget synspunkt, gør det rigtige. Det er en af de ting der gør det så spændende, for så skal man til at tage stilling med sig selv, om hvad man egentlig selv vil mene er det rigtige.
    Nu skal det heller ikke lyde så "tænktsomt" det hele, det er jo også en voldsom fed serie, med action, zombier, og drama mellem personer under en krise! :D

Rick Grimes!


Nu når jeg har set det så meget, er jeg selv begyndt at tænke over noget lignende kunne ske i virkeligheden. Ikke helt præcist at folk dør, og derefter vil gå rundt og spise folk, men noget i den stil, burde jo realistisk nok være muligt. Eller hvad mener i?


Og for dem der ikke lige kender serien kan jeg kort fortælle at det, handler om en politimand som ligger i koma på sygehuset, og vågner op til at verden er overtaget af zombier. Han skal derefter ud og lede efter sin kone og sit barn, samt andre overlevende. Den handler derudover om en gruppes dynamik, og om det sammenhold/splid der er, og hvad folk gør for at overleve.

Kan stærkt anbefale serien til alle!! 

See you soon!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar