tirsdag den 18. september 2012

Motivation



Idag havde Krisser fra klasen kage med i skole, og mums hvor var det godt. Men men men... Kage har et virkelig kæmpe minus.. Hvor ville jeg ønske at man kunne spise kage og chips, uden man kunne se det på ens fysik. Men man får desværre ikke en krop som den nedenunder via kage


Jeg startede i fitness for lidt over 1 år siden, og begyndte at træne seriøst i december måned sidste år. Dog har jeg haft nogle personlige problemer i noget tid, og har derfor ikke trænet i omkring 3 måneder. Men nu vil jeg virkelig til at igang igen, så den anden dag var jeg nede at få målt min fedtprocent, som ligger på 22, og nu skal jeg så bare igang igen. Grunden til jeg målte min fedtprocent istedet for bare at kigge på vægten, er fordi jeg egentlig ikke interesseret i at tabe mig, men at mindske min fedtprocent.
    Fitnessmodeller som disse er nogle der motivere mig rigtig meget, for at have en krop som deres ville ikke være helt skidt ;)



Det er desværre ikke det nemmeste for mig at komme igang, da jeg med en masse pres fra skolen og arbejde, ikke har særlig meget tid til træning. Udover det har jeg en tendens til at trøstespise, en last der virkelig er svær at komme af med. Meeen nu må vi se om det ikke kan lade sig gøre, min krop savner i hvert fald sine tonede muskler :D

See you soon!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar