onsdag den 19. september 2012

The eyes are the mirror of the soul..

Det er ingen hemmelighed at jeg ELSKER make up, og det den kan gøre ved ens udseende. Jeg elsker at eksperimentere med makeup, og få den til at fremhæve mine bedste træk. Det er det jeg synes makeup er til for, at fremhæve ens fordele, ikke dække ens egentlige udseende ;) I skole bruger jeg ikke  øjenskygge, men til fester slår jeg mig løs med penslerne


Min yndlingsmakeup i tiden er ca ligesom det ovenover. Er ikke så tosset med farverige øjenskygger, så det er helt klart de nude og brune nuancer min makeupkurv er fyldt med.
     Er især vild med paletten fra urban decay "naked 2", da den indeholder de flotteste farver.


Her er nogle super flotte billeder af hvad men ellers kan frembringe med skøn makeup :b







Det er sådan noget jeg drømmer om at lave engang, for hold op hvor er det fedt!

See you soon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar