mandag den 10. september 2012

Shoppingtur

Var i dag i Holstebro for at købe de blå støvler fra tamaris som jeg fandt i silkeborg i sidste uge. Men selvfølgelig er jeg så dybt uheldig at ingen at de mange skobutikker har lige denne støvle.. En virkelig skuffelse, da jeg havde glædet mig hele dagen til at hygge med min kæreste, samt købe disse støvler.. Men en hel skuffelse var turen dog ikke. Det var dejligt vejr, jeg var i godt humør, mig og min kæreste hyggede rigtigt, og fik da også købt et par småting.




Disse skønne øreringe er fra Goldfish. Har ikke tænkt mig at sætte dem sammen på denne måde, men det var lige for man kunne se dem sammen.


Så købte jeg også lige denne lækre olie til mit hår. To af mine veninder har købt den, bare ikke den til farvet hår, og deres lokker er über bløde. Så sådan en skal jeg da også have, og så var den på tilbud!

See you soon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar