mandag den 11. februar 2013

Sparetider

Februar måned ser meget sølle ud når man kigger på min konto.. Saldoen er langt fra høj, hvilket især piner mig, når jeg rejser til london om 3 dage. Prøver virkelig altid at ligge nogle penge til side, men det er så svært når der er så mange ting man går og ønsker sig hele tiden. Derfor vil jeg lave et væddemål med mig selv om at den næste måned må jeg ikke bruge penge i kantinen på skolen, eller 7-elleven, medmindre jeg ikke har madpakke med, hvilket er en sjældenhed. Jeg må generelt ikke gå og købe snacks eller slik.
    Det vil da spare mig en smule penge, og så for at gøre det lidt mere lukrativt, vil jeg belønne mig med en lækker ting, måske en neglelak fra Chanel eller en blush fra Clinique, hvis jeg klare det.

Det er især når man sidder inde på Louis Vuitton's hjemmeside, eller man ser øreringe som på billederne nedenunder, at man kommer i sparehumør.



Er jeg den eneste der går og har drømme om at kunne spare lidt?

See you soon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar