mandag den 18. februar 2013

Nyt i tøjskabet

Var så heldig at få denne skønne Tiger of Sweden kjole, i før-fødselsdagsgave. Har ønsket mig den utrolig længe, og nu er den endelig min. Hvis det er til interesse, kan den kan købes her


Billedet er taget på min fantastiske ferie til London, som jeg kom hjem fra igår. Her står jeg og venter på dørene bliver åbnet ind til musicalen We Will Rock You, som stærkt kan anbefales. Musikken var fantastisk og vejede op for en lidt tynd historie. 

En anden ting som er havnet i mit tøjskab er disse skønne bukser fra mango, dog bare i navy


Var så heldig at få dem foræret af den skønneste fyr, ikke dårligt at blive forkælet sådan!
    Derudover var jeg et lille smut i Victorias Secret, som er rimelig ny i London. Det var den mest fantastiske butik jeg nogensinde har været i, det var en hel oplevelse i sig selv. Selvom kontoen nærmest er i minus, blev det alligevel til et par lækre trusser.

See you soon


Ingen kommentarer:

Send en kommentar