onsdag den 20. februar 2013

Not feeling well..

Ikke en særlig god onsdag aften for mig, men har heldigvis mange ting at glæde mig over! Er så heldig at disse tre lækre ting, nu befinder sig i min make-up skuffe:



Neglelakken er den mest fantastiske røde neglelak jeg nogensinde har prøvet. Har aldrig været meget til rød neglelak, men den her er helt perfekt.

Øjenskyggen er den nye fra forårskollektionen, de tre første er i shimmer, og den sidste mørkebrune er perfekt til at gøre ens make-up lige så mørk som man vil. Brune øjenskygger har altid været min favorit, og de her er uden tvivl anbefalelsesværdige.

Den sidste ting er læbepomaden i farven Rebelle. Den er næsten ligesom en læbestift, men tørrer ikke læberne ud på samme måde. Jeg har aldrig været god til røde læbestifter heller, men den her er simpelthen ikke til at stå for.

Udover nye ting i mit make-up sortiment, har jeg været så heldig at få denne fantastiske ring, i før-fødselsdagsgave:


Føler mig som verdens heldigste pige i tiden, nu skal jeg bare til at ovenpå!

See you soon


Ingen kommentarer:

Send en kommentar