tirsdag den 28. august 2012

Æv bæv..

Nu er det længe siden jeg har blogget, men har simpelthen haft så travlt med aflevering og lektier, ikke den skønneste weekend..
    Det gjorde det heller ikke bedre at de skønne stiletter jeg havde bestilt fra Nelly af, slet ikke sad så flot på mine fødder som jeg havde troet, så nu er de sendt tilbage, desværre..



Som i kan se på det nederste billede kan man se tæerne, og det synes jeg ser vildt kikset ud, og når der er en ting der irritere, så ved jeg jeg maks vil få dem brugt en gang. Så nu må jeg på jagt efter nye stiletter! 

Det jeg mindst mangler nu er festkjoler, og selvfølgelig er det sådan en jeg falder i svime over.


Denne smukke kjole fandt jeg på min daglige gennemgang af Nelly's nye produkter, og nøj hvor jeg dog synes den er flot! Dog er prisen dog knap så flot, 1299 skal man smide for denne lækre French Connection kjole, og det er mit budget dog langt fra til! Og nu hvor jeg nævner budget, ej hvor jeg dog bare glæder mig til løn/su dag på fredag, ved jeg ikke er den eneste!

See you soon!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar